Ordföranden i paragrafryttarnas riksförbund ...

... gjorde tydligen ett oannonserat besök i Birsta på måndagskvällen. Det är en sådan där anonym typ som inte gärna går fram och hälsar utan som springer runt knuten efter penna och papper och hämtar mod att skriva en kärnfull hälsning istället.

"STÄLL DIG I PARKERINGRUTAN, SLASHAS!!!"

Jag reflekterade några sekunder över min hemska gärning på en halvtom Birstaparkering, langade sedan vidare lappen likt en stafettpinne till nästa bil, för stod inte den bilen oroväckande snett den också???

Nästa gång tar jag med mig linjal och vattenpass ...








Kommentarer
Postat av: Muffy

Kan det vara så att det var precis så du fick lappen.... nån bara langade över den... å jag som trodde det var olagligt att langa? =)

2010-03-29 @ 00:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback