År 1984 ... det var inte mer spännande än så alltså?

Tyvärr är min mobilkamera under all kritik annars hade jag givetvis dokumenterat vansinnet.

På jakten efter ett bra födelsedagskort till min brors flickvän som fyllde 30 år så lyckades jag i all hast slita upp ett födelsedagskort avsett för 25-åringar. Ett sådant där födelsedagskort som är som en årsbok i miniatyr med massa spännande fakta om just år 1984 ... vem vann, vem dog, vem regerade, vem gjorde vad ... etc etc etc. År 1984 måste ha varit ett förlorat år gällande barnafödslar ... två personer av extra hög dignitet föddes under år 1984; Den engelske prinsen Henry av Wales och Sanna Nielsen. SANNA NIELSEN. Är det ett skämt?


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad händer mannen? Jag tror att många potentiella hjältar föddes 1982 du kanske inte bara hört talas om dem än? Sanna har faktiskt en fantastisk röst - väldigt ren och stark!



Hoppas du får en mysig Lucia i helgen!

2009-12-11 @ 17:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback