Än är inte den sista idioten född

Tack Ewa för att du inte tog dig tid att hitta en gästparkering! Visst är det härligt lämna all vett och reson på Alnö och göra ett gästspel på Haga, go wild liksom. Ont om parkeringsplatser det är ju såååååå jobbigt speciellt nu när det är lite kyligt i luften, varför inte bara ta en förhyrd och låtsas som det regnar istället!? Säg till om det är nått annat vi kan stå till tjänst med framöver!




//KungLigg tar nytt personligt rekord i ironi när ytterligare någon inte förstått skillnaden på ditt och mitt.

Kommentarer
Postat av: Vinglan

Tja, när du ändå frågar så fint. Ewa Fyller ÅR hyfsat snart och när du nu är så tjänstvilligt inställd kan du ju skicka en tårta på bemärkelsedagen till Hennes adress UbåtsVÄGEN 7B?

/Vinglan tar tillfället i akt att utveckla ditt personliga rekord ytterligare...



"Vissa människor förstår inte skillnaden i det där med mitt och ditt"

2009-12-28 @ 22:49:38
Postat av: KungLigg

Till hennes försvar (vilket hon även skickade i ett SMS senare på kvällen) har den förhyrda parkeringen tidigare varit gästparkering, så hon är delvis förlåten ; ) Hon hade namnsdag förhållandevis nyligen också, hon fick se parkeringslånet som en present i efterskott.

Postat av: Vingeling

Vid sidan av mig förvandlas du till den gode och jag till den onda :P

2009-12-31 @ 13:55:54
Postat av: Vingeling

Föresten hur kunde hon skicka sms till dig?

2009-12-31 @ 13:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback