Så dåligt att det blir bra


Kommentarer
Postat av: Vingeling

Från om med nu vi jag bara på möten där talaren ger informationen som om han vore en reklamfilm - därmed skulle ingen somna! Det saknas några minuter i filmen där trolltjejen ger dansaren den tjocka kompendiet

2009-08-25 @ 22:53:07
Postat av: KungLigg

Skulle kunna bli väldigt utmattande i längden, och frågan är hur mycket man tar in när man ligger och kvider av skratt på golvet!? : )

Postat av: Vingeling

Man skulle ju ta in allt! Eller vaddå, vad menar du? I vilket fall så skulle man ta in mer än om man sov.



Vem försöker jag lura? Du har rätt! Min kommentar var ganska korkad!! Jag fattar inte ens vad jag har skrivit - någonting om "den tjocka kompendiet" vem nu det är??

2009-09-01 @ 22:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback