I november kommer min sexighet att nå nya höjder

Gudomligt sexig och samtidigt jävulskt pank på en och samma gång. Till och med datumet är spikat, 12 november inträffar motsvarigheten till en solförmörkelse i mitt liv, det kan nästan vara farligt att se på mig utan glasögon, sexigheten kommer att stråla som gammastrålar.

En varm dag i november på en fjärran strand i Asien medan jag sitter njuter av kvällens andra Mojito kommer Skatteverket att saftigt pungslå mig ... kvarskatten skall betalas och inga avdrag i världen kunde trolla bort den. Det var ingen elak dröm hur mycket jag än gnuggade kudden. Hör ni någon ropa "BLACCCKK!!" så är det jag som kvider på en avlägsen strand ... poor me.

"Det är sexigt att betala skatt!" - Mona Sahlin



Med tanke på hur Mona ser ut kan hon inte ha betalat ett ruttet öre i skatt någonsin.

//KungLigg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback