I-landsproblem nr

Efter en och annan miss där man satt sig på en främmande toalett och gjort sånt man gör på en främmande toalett och sedan insett att den främmande toaletten är kliniskt ren på allt som kan användas för att torka sig med har numera handen likt en annan organism lärt sig att säkerställa papperstillgången innan övriga kroppen gottat till sig. (Världsrekord i lång mening?)

I-landsproblemet uppstår när man vill nyttja papperstillgången, detta inträffar enbart på allmänna främmande toaletter, då visar det sig att pappret är lika inspärrat som guld på Fort Knox. Du vet att det finns där inne men hur fan får man ut det, du rullar och rullar och rullar på den stackars rullen men början på pappersrullen vägrar liksom att ge sig till känna. Inte helt ovanligt så är pappersbehållaren så smart konstruerad att högst upp finns ett litet kontrollfönster så att du kan se att det finns en toarulle och där kan du se början på pappersrullen och du kan försöka rulla den stackars rullen exakt ett halvt varv ... det brukar sluta med att man med såriga handleder får rulla in som en mekanier under pappershållaren för att få ut lite papper.

Det borde vara lag på alla allmänna toaletter skall ha en likadan pappersrulle (inklusive ställning) som Disco-Kjelle.

 = Nej tack.

Kommentarer
Postat av: Vinglar av skratt

Tittade in här läste världens längsta mening och tänkte "Fniss, Kungligg, du är så lustig! Var får du allt ifrån? Självupplevda scenarier?" Nu har jag pausat på 2:43 i Disco-Kalle klippet och vågar inte fortsätta :S... Jag vill inte höra svaret! Jag skulle inte välja Kalles ställning, det skulle möjligen vara passande om rullarna bytte plats?

2009-08-21 @ 14:19:34
Postat av: Vinglar av tårar

Han sa att papperet fanns där för att torka bort smuts - så det var faktiskt inte så farligt som jag trodde;)! Nu har jag sett hela klippet och OMGOMGOMG vilken figur!! Ensam på dansgolvet och SJU skjortor... Vad ska man säga? XD

2009-08-21 @ 14:32:34
Postat av: Caroline

Hahahahah, du skulle bara gissa hur många gånger jag tänkt samma sak! Jäkla toarullar. Rulla, rulla, rulla och aldrig kommer nån jäkla ände. Sen får man tjuvtitta i gluggen och beräkna rullhastighet tills änden möjligen kommer ut. Eller blir man less och sliter lös skitrullen....

Postat av: Maja.

Hahaha känner igen det där

2009-12-10 @ 16:01:25
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Niffe

Hej!



Jag ska börja med temadagar i bloggen där jag utöver det vanliga skrivandet tar upp mode, foto och hälsa bl a. Har du några tips eller idéer om vad jag ska skriva om mer?



Ha en bra dag! KramPuss /Niffe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback