I-landsproblem 17 - Nokia Xpressmusic 5310

Det känns dumt att klaga med tanke på att jag vann mobilen ... man ska ju inte skåda given häst i mun

image251

Förutom att jag väldigt ofta "missar" samtal från personer med Skyddat nummer har det nu infunnit sig ytterligare en anledning till ett antal missade samtal.

Tidigare mobiler har antingen inte haft möjligheten att utnyttja mp3-filer som ringsignal eller så har jag helt enkelt inte nyttjat funktionen på ett tillräckligt tillfredställande sätt. Kan man "älska" en ringsignal så gör jag det ... och eftersom ringsignalen är 3-4 minuter lång så hinner den som ringer ofta tröttna innan jag tröttnat på ringsignalen.

Det var nog ändå inge viktigt ... *KungLigg lyssnar vidare*

 Liz Kay - Castles in the sky (Cascada Remix)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback