Välkommen till verkligheten

Troligtvis har jag en otrolig avsaknad av empati, för när jag läser om Tommy Sjödin och hans fru i Aftonbladet så kan jag inte annat än rycka på axlarna och sucka djupt.

Tänk om det var så det gick till i den verklighet jag lever i!? Dumpad av tjejen, då rycker morsan ut och skriver en insändare i tidningen om hur illa behandlad jag blivit. Chefen ger mig inte den lön jag är värd, då ryter farsan till i tv och förfasas över hur saker kan få gå till. Jag kommer inte in på den utbildning jag sökt, då går brorsan ut i radio och skanderar ut vilken skandal som begåtts.  Jösses är det inte bara att gilla läget och inse att stekta sparvar oprovocerat inte landar i din mun, inte i min verklighet iaf?! Tyvärr verkar gnäll leda till fördelar i oförskämt många fall ...


image98

Kommentarer
Postat av: Elaine

Yadayadayada!

2007-05-09 @ 19:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback