Snart blir det nytt morr i byxan

Efter knappa ett år väljer jag att bryta relationen med mitt nuvarande morr Samsung E360, en trevlig bekantskap på alla sett särskilt utseendemässigt med mjuka runda former Lite svårkommunicerbar och vill gärna gå och lägga sig tidigt, måste matas var tredje dag för att hålla formen på topp.

image106

Byter ut min trotjänare med ett nytt morr med mer byxrutin, Samsung E730. Enligt uppgift mer pigg och klarar av att hålla igång i flera dagar. Inte riktigt lika mjuk, men solbrännan är den samma. Hoppas att denna är lite enklare att kommunicera med och att den är lite skönare att se på. Tiden får utvisa om tidens tand har påverkat negativt eller om den är som ett lagrat vin som bara blir bättre med åren.

image107

Kommentarer
Postat av: Vingeling

I fredags bröt jag ihop i klassrummet 3+ gånger nångting. I dag bet jag ihop när jag fick veta att mitt program håller på att kollapsa, jag kämpade mig igenom hela dagen tills min (fd) blivande kombo ringde och sa att det inte blir något Uppsala för henne... Då bröt jag ihop igen. Två vänner tröstade mig och klappade mig uppmuntrande på kinden. De blev helt överväldigande fascinerande över mina otrooooligt mjuka kinder????!!!!! "Wow jag har aldrig känt så mjuka kinder nångång nånsin, inte ens en mjukare babystjärt - wow"
Say what?? Whaaat?
På lördag ska jag själv inte gå på vårbal men under HELA dagen ska jag sätta upp balfrisyrer till fyra (!) andra tjejer!!
Mitt liv är BARA konstigt just nu!
Ironiskt - sarkastiskt - skiit!
Jag inser att jag har en egen blogg... Men det här kan inte ens mina vänner förstå.
Min mobil är helt paj - och jag bara fortsätter att tappa den i backen... Det är nu när den är sönder jag inser hur bra den verkligen var. Nästan ingen jag känner har så mycket MBminne, så många pixlar i kameran, så bra ljud osv. Jag insåg verkligen inte hur bra min mobil var.
Din nya mobil låter ju riktig bra - ett kompatibelt samarbetsmedel!! Min gamla rackare är dock fortfarande bättre än ditt nya inköp :P Vi blir nog ändå alla lyckliga till slut =)
Kram Godnatt

2007-05-17 @ 00:05:23
Postat av: KungLigg

Fd blivande kombo ... starkt sagt!!! Min icke befintliga framtida bakfylla dämpas nu med resorb med svartvinbärssmak, good shit!

Postat av: Vingeling

That is good shit!
Det kom en tjej till min frisörklubb, så nu har jag ansvar över FEM unga vackra kvinnors liv, framtid och eventuella gitermålsmöjligheter.... Haha!
Prestationsångest över tentor? Det är en barnlek. Det här kommer att bli ett mycket allvarligt ansvar!!
PS En av tjejerna har blivit citerad här nere för att kalla resorb för = "invärtes återfuktare"
Kram Godnatt

2007-05-18 @ 22:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback