Sammanträffande slash humor

Detta inlägg är baserat på en sann historia. När jag förra helgen (eller när det nu var) åkte på E4:an norrut mot Sundsvall och lyssnandes på Pang Prego på Sveriges Radio P3 så var det ett riktigt uselt inslag som baserades på att ordet apa skulle vara världens roligaste ord. Det var förhållandevis enkelt att hålla sig för skratt och ordet humorbefrielse blinkade som ett kaputt ljusrör framför mina ögon.

När jag nu lyssnar på detta inslag så åker jag förbi en by Årskogen där några lustigkurrar har roat sig med att klottra på vägskylten Årskogen och fått till den betydligt mer passande bynamnet Apskogen. Sammanträffande slash humor inte sant?!

image99

Kommentarer
Postat av: J2

Typ 90% av all humor på radio är ju inte rolig. Fattar faktiskt inte vilka som lyssnar på allt skit.

2007-05-10 @ 10:25:11
Postat av: Filthy McWhore aka CroMagnon

Jag vill bara varna för eventuella överträdelser!

Man kastar inte apskit på P3s humorprogram så som Pang Prego, Starkt Material eller liknande ostraffat.

Upprepade överträdelser beivras och kan leda till diverse bestraffningar. Beware of the McFilthy way of punishment!

Ps. kommer du ihåg vad apa hette på japanska?!

2007-05-14 @ 11:23:39
Postat av: KungLigg

Minns ej, men i nått ex-juggeland uttalade man apa såsom "a pizza". Och det var väl inslagets starkaste ögonblick ... SUCK


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback