Viktklubben - En tjockis-wannabe i en räkas kropp

Det är ingen nyhet att jag är smal och tydligen så pass smal att jag är "underviktig". Med en inte allt för skrämmande kroppshydda och med ett BodyMassIndex på 17 så räknas jag in i kategorin "underviktig". Jag skulle kunna tänka mig att gå upp 10-20 kg och hur gör man det utan att attackäta junk och onyttigheter in absurdum. Ska jag följa Anna Skippers råd, fast tvärtom?

- Tänk inte på transfetterna (vad det nu är).
- Byt ut all dryck mot öl och läsk.
- Småät gärna hela tiden.
- En välkomponerad tallrik bör bestå av 50 % friterad mat.
- Rör dig om möjligt inte alls, annat än till godisskålen och kylskåpet.

Nä troligtvis skulle jag bli så äcklad att det skulle få motsatt effekt. Kanske kan man göra en magoperation och töja ut magsäcken? Eller kanske en omvänd fettsugning en så kallad fettblåsning?

Nä jag får nog leva med att vara en tjockis-wannabe instängd i en räkas kropp.

Kommentarer
Postat av: Spjällsnöre

Noterar.

2007-03-14 @ 17:06:32
Postat av: J2

Hehe ja du e rolig du. Vi är ju inte direkt feta nån av oss.

2007-03-16 @ 15:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback