Systembolaget - Bluffen ej synad

Konstigt nog har jag ännu inte blivit helt bekväm med att köpa varorna som Systembolaget erbjuder människor fyllda 20 år. Det känns fortfarande, trots snart fyllda 30, som att jag gör något extremt oetiskt och olagligt och att kassören sadistiskt kommer att syna bluffen och att jag därefter blir förödmjukad (konstigt ord egentligen...) inför allmänhetens beskådan.

Till min glädje satt det en gammal "hoppreps-partner" från mellanstadiet i kassan och processen kändes genast mer glädjefyllt lättsam.

KungLigg: Jag antar att du vill se legitimation? *Garv*
Kassörskan: Jaaaaaaaaaa givetvis!!!! HAHAHAHAHA!

Med en låda Virgin Ooze i bagaget slipper jag nu ofrivilligt besöka Systembolaget på ett tag. Konstigt att denna ädla dryck endast  säljs i Sverige (i-landsproblem).

137269-49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback