Mini-SIFO - Slickat på stolpe?

Huga man har gjort mycket dumt i sina yngre dar, ett och annat tok på sina äldre dar också. Vad säkert är att jag inte fick Nobelpriset i Kemi det år jag en isande kall vinter ringde på dörren hos en kompis och sedan fick för mig att slicka på dörrhandtaget .... *PRESTO*  Oj tungan fryste verkligen fast, uppdraget slutfört, nu gällde det bara att komma loss.

Som en strandad val stod jag där hjälplös med tungan fastfrusen i handtaget. Jag hörde någon komma närmare dörren och handtaget rörde sig ... *RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIV* ...  *SMÄRTA* ... det kändes som hela tungan följde med handtaget. Nu var det tack och lov inte så illa, ett dussin smaklökar stannade kvar och tunnan blödde ymningt.

Alla som fått tungan fastfrusen i sina unga där, räck upp en hand!?
image66


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback