KungLigg matsedel - Personalmatsalen hörsammar kritiken

Sent skall syndaren vakna. Personalmatsalen har fått utstå massiv kritik de senaste åren,  leverns varande eller icke varande på menyn har varit en långkörare en följetång likt Glamour, dock utan tillstymmelse till glamour.

Kritiken har tyvärr för oss matgäster runnit av dem likt vatten på en gås och den oengagerade och torftiga menyn har bestått. Fram tills nu. Äntligen har klagomålen fått gehör, kompetens har handplockats från världens alla hörn och jag ljuger inte när jag säger att vi har många oförglömliga smakupplevelser att se fram emot. En kulinarisk triumf gestaltas enligt följande:

Måndag: BANTAD UTTER MED GRILLADE GRANKOTTAR
Tisdag: TRAMPAD GASELLTUNGA & SAFARIKODA
Onsdag: HARPUNERAD LAXMJÄLTE MED VARM MJÖLK
Torsdag: FLAMBERAD LUNGSOPPA MED TALLRIK
Fredag: NYKLIPPTA PANDANAGLAR I GELE

 

Måndag: STÖRTAD TIBETANSK TEMPELÄLG MED RÅRIVEN MUNK
Tisdag: NOSMOSAD BETONGBJÖRN I BRYLKRÄM
Onsdag: LÖDNORKS HUNTING SURPRISE!
Torsdag: PISKAD VALPUNG MED BÄVERFETT
Fredag: HÄRJADE LÄMLAR I FLOCK

 

Måndag: SPRÄNGD PUDEL I TOFFLOR
Tisdag: DRÄNKT TÅNGRÄKA I SURKÅL
Onsdag: FLÅDD SKOGSGORILLA MED LINGON
Torsdag: RESTER
Fredag: SKRÄMD STÄPPMAMBA I TRÄSKOR

 

Måndag: RUSSINFYLLDA GIRAFFKNÄN MED VIDBRÄND SNORKEL
Tisdag: STUVADE LÄRKFÖTTER UTAN HÄLSENA I EKONOMIFÖRPACKNING
Onsdag: TERRORISERADE RALLYSNIGLAR MED PREJAD SPAGETTI
Torsdag: STRESSAD SÖMNGÅNGARE MED OBDUCERAD FILMJÖLK
Fredag: THAILÄNSK VASSKÄNGURU MED SYLTADE SAVANNBÄR

 

Måndag: GRÄVLINGSMUSKEL MED BOXAD POTATIS
Tisdag: KOKT ELEFANTHUD MED SLIPAD LIE
Onsdag: VÄLHÄNGT SVANÖGA MED GLASS
Torsdag: TORTERAD FLADDERMUSLJUMSKE MED OCH LURAD SPENAT
Fredag: VÅLDTAGNA TERRIERLÅR I PYJAMAS


image67

Kommentarer
Postat av: L

skärmdump..eller är det skärmdum!
skit samma, behövs inte om man har en proxy!
L

2007-03-28 @ 20:34:19
Postat av: Marie

Går du runt och är hungrig och tänker på mat jämt? Det gör jag, fast skillnaden mellan dig och mig är att jag bara tycks blir grövre och grövre...
Nästa måndag åker jag och Lena till NY och en vecka senare har jag TVÅ tentor - längtar till det normala igen. Men det är bara att bita ihop. Snart blir det sommarlov! Kram

2007-04-09 @ 11:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback