En pik som fick en oväntad upplösning

Hur många herrar besöker en boklåda i New York och söker efter lite trivsam flyglitteratur inför hemresan och stoppar slutligen i varukorgen ner ett exemplar av Dr Phil, Lovesmart: Find the one you want - Fix the one you got?

Nu gjorde jag iaf det och denna högaktade guldklimp inom litteraturkretsar fick även följa med till Stockholm nu i helgen. En av mina klåfingriga kollegor tar sig friheten att snoka lite i min väska medan vi andra groggar och kollar på Melodifestivalen. Jackpot tänker hon när detta omanliga objekt uppenbarar sig, med sagda bok i handen kliver hon in till oss andra och börjar häcklandet på stackars mig. Då säger en av de andra tjejerna förtjust:

"Jag kan tänka mig att du är världens mest romantiska kille!!!"

Häcklande fick ett oväntat och abrupt slut ; )

Broåooåoochhhhmööäöääöööllas (Bromöllas) stolthet Sanna Nielsen har tydligen fått en bakelse uppkallad efter sig. *Smask*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man nu skulle vara så romantisk skulle man väl knappast behöva en sån bok.

2007-03-14 @ 16:30:27
Postat av: KungLigg

Blir man någonsin fullärd?

Postat av: Anonym

Haha vilken ägning=)

2007-03-16 @ 15:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback