Tror jag vet var mina biobiljetter skall användas till ...

image143

Trailer
Trailer

Kommentarer
Postat av: KungLigg

Ståfräs!

Postat av: Vingeling

Är inte det där transformersloggan???
Kan inte var möjligt...
VILL du verkligen se den filmen?

2007-07-02 @ 14:22:45
Postat av: KungLigg

Jösses kvinna, har du ej sett trailarna???

2007-07-02 @ 20:39:58
URL: http://kungligg.blogg.se
Postat av: Vingeling

NEJ jag hade inte sett trailarna - NEJ jag hade ingen aning om vad jag pratade...
Men som vanligt låg jag steget före mitt sämre medvetna vetande med min genialiska allsvetande intuition :P Manligt möter kvinnligt i mitt huvud :o)
Säg inte att du satt och kollade på "Transformers - more than meets the eye" när du var liten för jag tror att robotarna ljuger (både de goda och de onda). OK, jag fattar kanske inte Transformers - men du fattar säkert inte Lady Lovely Locks heller... Tjoflöjt! =)
http://www.youtube.com/watch?v=UZR2viCWuHA&mode=related&search=
PS Lyssna på introlåten också den är svinbra!
"Don't hate me because i'm beautiful - hate me because I kill"

2007-07-03 @ 00:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback