Mitt i naturen - Capybara

Trodde hon skämtade mig aprilo när hon började beskriva ett djur som såg ut som en blandning av bäver och Bruno (marsvin), fast mycket STÖRRE. Försökte övertyga henne om att hon antingen rökt på eller läst en gammal En Ding Ding Värld. Hon vägrade ge sig, men hur hittar man en bild på ett djur som man inte vet namnet på? Tydligen hade det varit en reportage från Kolmården, så vi gick in och finkammade hemsidan och dra mig baklänges verkligheten överträffar dikten ... CAPYBARA. Kanske uppgraderar man till en sådan när Bruno lämnat in. Världens största gnagare som kan väga lika mycket som KungLigg själv(!).

image151

Söta rackare! : )





Kommentarer
Postat av: Bea

Hahaha..JAAA jag sa ju att det fanns Capybaras! visste ju bara inte om att dom hette så då :)och du trodde att jag skulle ljuga om ett sånt fint djur.

2007-07-17 @ 18:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback