K*kb*llef*ttast*ke

Jag glömde plånboken på Tönnebro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Snyfta*

Kommentarer
Postat av: Marie

Stackars dig!! Jag glömde min dator på statoil därnere en gång. Men sen kom jag på det - bad busschauffören att vänta - sprang in - och hämtade igen den... Den historien gör väl knappast dig gladare! Men jag förstår att det känns jobbigt. Kanske jag kan muntra upp dig med numret till Polisen och/eller Upplysningscentralen?

2007-07-16 @ 20:54:22
Postat av: KungLigg

Nja säg inte det, försöket gjorde mig gladare. Jag vill likna försöket med en sketch i den underbara serien Pentagon, när Felix Herngren verbalt och med kropp skall försöka efterlikna sin kompis stilistiska grepp (Se upp för stupet! Vilket stuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup?*Krasch*) och istället försöka symbolisera hur rakt hår en person har. Han missar kapitalt poängen men lyckas ändå roa.

Postat av: Marie

"Vilket vågigt hår du har..."
Nja...\a./\e./\a./...e
\/
\/
\/

2007-07-17 @ 17:34:37
Postat av: Haha!

ok... det där såg ut som RIKTIGA vågor innan jag postade det...!

2007-07-17 @ 17:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback