En global Genetisk Härdsmälta

Inte hade väl jag glömt plånboken på Tönnebro Värdshus ... den låg UNDER soffan och morrade. Där låg den tillsammans med min fina Dahlin-mössa(!) som jag eftersökt sedan Lofotenresan i januari.

Därmed är det bekräftat att män kan inte hitta saker ens med godaste vilja, och det spelar ingen roll om saken är mitt framför snoken. Det måste vara en total genetisk härdsmälta bland oss XY:are. Att Columbus hittade Amerika måste vara årtusendets bluff, alternativt att han var en transvestit någon annan förklaring finns det ej. I och för sig trodde han att Amerika var Indien, så egentligen var det inte ens skickligt.

Givetvis spärrade jag Visakortet det första jag gjorde när jag kom hem IGÅR! :(

Kommentarer
Postat av: Bullolle

hihi, så det kan gå.... hmmm, undrar när du städade under soffan sist??? ;)

2007-07-17 @ 21:05:29
Postat av: KungLigg

Lite smuts under soffan har ingen dött av ... Är nog mest lycklig över att min sköna mössa kom fram igen. Kort är alltid ersättningsbart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback