När KungLigg är på Bio - Dansar sorkarna på bordet

Jag har en kuslig förmåga att bli ovänner med både folk och fä ... vad jag inte räknat med var att min livskamrat och tillika vapendragare Bruno hade smidit flyktplaner i hemlighet och såg sin chans när KungLigg var på bio med mammsen. Genom att knuffa ut bakre sidoväggen och sedan skyffla ner rikligt med spån har han likt Prison Break hittat ut ur sitt "fängelse". Tyvärr blev det ingen säsong 2 (Bruno på flykt), men nytt vatten och rikligt med sallad och en riktigt fläskig gosekram fick han.

137269-14

Sorken har rymt - Det tycker KungLigg är grymt

Kommentarer
Postat av: Anonym

...hur lyckades han med den bedriften?

2007-01-08 @ 09:46:26
Postat av: mikaela

undrar jag.

2007-01-08 @ 09:46:49
Postat av: KungLigg

Kvinnopersonen som byggde buren en gång i tiden hade endast använt en spik för att sätta fast väggen på kortsidan. Så när Bruno lutade sig emot väggen så vek den sig som en raggarballe med svängdörrar.

Postat av: Vingeling

Jag fattar inte hur han kunde veta att han kunde ha dött av fallet (eller åtminstone brytit något)om han inte puttat ut spånet först... Jag trodde att Bruno enbart var snygg - men jag måste nog tänka om - killen är ju ett geni för tusan!

2007-01-08 @ 23:25:34
Postat av: Vingeling

hehe... "brytit"

2007-01-08 @ 23:26:36
Postat av: Swinger

Läste om den kanske största? swinger samman komsten nu i AB, varför är inte jag där, jag menar nu i rent studiesyfte, jag kunde skrivit en avhandling i mänskligt sexuellt beteende..

Undrar om någon hade velat läsa den?

Sex är en intressant och förståss mycket njutbar upplevelse, samtidigt som det egentligen? bara är till för reproduktion.

Jag är således INTE ett fan av swingers, men det är dock en intressant konstellation utav människor, som helt hämningslöst? slänger sig inte bara i famnen på varandra utan bokstavligt och utan hämningar ger sig in i det mest intima situationer med människor som är totala främlingar.

personligen skulle jag behöva använda ett kilo glidmedel för att ens få det lite fuktigt down under, om ni förstår vad jag menar. För mig är sex någonting mellan två personer jag vill att kemin stämmer och framförallt jag vill känna mig TRYGG med den jag är med. Därför skulle JAG inte känna mig bekväm i swinger sammanhang, förutom i studiesyfte.

Jag dömer absolut ingen och de som tycker om detta, FINE go go go go!! Kör så det ryker!!!Jag är mycket diplomatisk av mig har jag upptäckt och en utav mina främsta egenskaper är att inte trampa folk på ömma tår...Den här egenskapen är en fantastisk tillgång för mig...Men det är en annan historia!!

La de swinga la de rock´nroll, la det swinga tills vi mister all kontroll!!!

HAHAHA!! HA det folks

2007-01-09 @ 09:28:51
Postat av: Filthy McWhore

Bjärven har efter idogt googlande lyckats utverka total teoretisk fullkomlighet i sjappandets ädla konst.

Jag tror mig besitta visdomen att återspegla hur det hela gick till:

Bruno (döpt efter KungLiggs hemligaste...) har drivits av enorm självbevarelsedrift. Han sparkade sönder plasten på baksidan av sin Irakinspirerade etta-med-toalett-i-vardagsrummet. "Dead or alive!", tänkte han. I villervallan som uppstod kunde Bengt skatta sig lycklig över att en större mängd spån ramlat ner på golvet.

Om han hoppat utan spånet som mildring - skulle hans små, taniga, för kroppen oproportionerliga lägg hålla?! Skulle han kunna tassa iväg obemärkt eller bli liggandes likt ett vårdpaket i sin egen avföring bjärvår ut och bjärvår in?!

Jag har pratat med TUBORGs mamma och enligt henne så var det grannarna som hade ringt till honom när de hörde någon vissla "The Boxer" med Simon and Garfunkel, som besatt.

Sägnen säger att Bertil satt och tittade på Brokeback Mountain när husse kom hem.....

Saknade av sin framlidne livskamrat Boris kanske blev för stark - du kanske skulle skaffa honom en ny livskamrat....

"En slutsats är stället du kommer till när du har tröttnat på att tänka"

2007-01-10 @ 14:15:55
Postat av: mikaela

... ingen kan ersätta bojje. tyvärr. bruno är nog ganska bestämd på den punkten. och är han inte det, ja då blir det ett kok stryk.

2007-01-10 @ 16:00:25
Postat av: Vingeling

Swinger, det låter som att du antingen har personliga issues eller har hamnat lite galet under ruberikerna =)

Passa dig dock för att inte blanda ihop "inte trampa på ömma tår" med "den här personen är upprörd så jag är tyst och håller mig undan eftersom jag är konflikträdd och därmed skyddar mig själv från att bli sårad" :/

Vem är du? och framförallt vem pratar du till???

//nyfiken =)

PS! Kul att se dig tillbaka Filthy, ännu mer kul med de pågående planerna ;P

2007-01-10 @ 18:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback