Varför inte bara säga nej eller dagens mest långsökta ursäkt

Blev haffad av en sådan där härligt artig och sockersöt säljare häromdagen, kvinnlig sådan, på en välkänd shoppinggalleria i södra Sverige. Tydligen såg jag extremt lättlurad ut (extreme makeover månne?) och genade lite ogenerat och klantigt genom hennes revir så jag hade väl mig själv att skylla  ...

Hursomhelst, hon ville att jag skulle byta mobilabonnemang till Telenor och sålde skickligt in hela "konceptet" medan hon kraffsade lite försynt i byxan och sedan presenterade "MIN" nya mobil "Du får den här och nu!!" och hon lovade mig personligen att skicka en ny mobil vartannat år HELT GRATIS! Sedan blir det lite bla bla bla och ännu lite bla bla bla och slutligen ställer säljaren allt på sin spets genom att snällt men ändå lite burdust fråga om jag nu vill flytta över till Telenor.

Johan inte helt övertygad: Nej, efter som svenska staten är delägare i Telia till 50 %, så känns det tryggt att veta att det jag ringer för kommer staten till nytta och även mig själv indirekt och  speciellt nu när Telia har en sådan förmånlig utdelningspolicy till sina delägare!

Säljaren: Du kan väl fundera på saken!?

Kommentarer
Postat av: J2

Lol bror.

2006-11-23 @ 17:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback