Nybliven medlem i en exklusiv klubb

Wow! Idag blev jag officiellt beviljad inträde i ytterst exklusiv klubb. *Trumpetfanfar*  Exklusiv så tillvida att antalet medlemmar som är bokförda är väldigt få till antalet och att inga pengar i världen kan köpa inträde i denna klubb. Det är ett rent prestationsbaserade kvalifikationer som ligger till grund för inträdet. Ett medlemskap i denna klubb är vanligtvis inget man skanderar ut  och det är knappt att medlemmarna själva är medveten om sin unika tillhörighet. Hemliga handslag och symboler är inte något som tillämpas.

Det är sannerligen en lustiger klubb då själva inträdet kan beviljas decennier efter att prestationen är utförd och "inträdesprovet" genomförs utan personens vetskap. Visst låter det konstigt och ni förstår inte alls vad jag jiddrar om? Och just nu kändes det som att det här inlägget blev väldigt tungrott och svårläst ...

Vad jag i själva verket vill ha sagt är att min absolut första flickvän numera är officiellt lesbisk. Om jag drev henne till "the dark side" eller inte ordentligt utrett ännu. Jag tillhör alltså en unik skara män som haft en lesbisk flickvän, det ni!!! : )

Kommentarer
Postat av: Grinig

Du och Ross G(n)eller

2006-11-21 @ 21:06:50
Postat av: tjurig

kan du aldrig skriva nått vettigt kungligg.

2006-11-22 @ 09:13:54
Postat av: Filthy McWhore

Härlig koppling av Grinig - det är du och imaginary person Ross Geller!

Det är alltså en klubb för inbördes beundran?! Det är väl du som själv sagt att du är lite feminin :-)
Du kanske gav henne en motiverande knuff i farans riktning...så att säga.

Eller så är hon rädd för....du vet vad!

Du johan, slappna lite va´, å tänk på
"Alzheimers - nya vänner, varje dag!"

2006-11-22 @ 09:39:03
Postat av: Luring

jadu Bozze...

härligt att du tillhör den skaran nu då..eller!??!

din dagbok är väldigt annorlunda måset jag säga.. du har en speciell fantasi:)

2006-11-22 @ 10:19:14
Postat av: KungLigg

Ahhhh, Rossy Boy!!!! Jag satt och funderade på vilka "kända" namn jag kunde komma på och nämna i bloggen. Niklas Strömstedt (Efva Attling) kändes inte så sexigt dock ...

Jag å Ross, vilken duo :)

Postat av: KungLigg

Vad grinig ni e Grinig/Tjurig, vill ni att nästa inlägg ska handla om nya a-kassereglerna eller Mona Sahlins toblerone-äventyr eller el-priset kanske? :)

2006-11-22 @ 12:58:59
URL: http://kungligg.blogg.se
Postat av: KungLigg

Hehe BO Luring! Läser du fortfarande min blogg motvilligt? Man måste ju få utlopp för sin kreativitet på nått sätt ...

2006-11-22 @ 13:01:34
URL: http://kungligg.blogg.se
Postat av: luring

mmm din kreativitet verkar hålla sig inom en ram... sex och samlevnad.

2006-11-22 @ 14:50:26
Postat av: KungLigg

Vore inte livet rätt andefattigt utan lite sex och samlevnad titt som tätt Luring? Prova du kanske gillar det, vem vet =) Pöss på dä!

2006-11-22 @ 20:11:08
URL: http://kungligg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback