Mysik - Maximalt mysig musik

Låt säga att man någongång efterfestar på tu man hand med någon av det motsatta könet, det KAN hända även om det låter otroligt osannolikt. Om det nu händer, vad bör man då spela för musik för att maximera sin chans på en trevlig stund? Bättre att tänka efter före så att man inte genom att snurra igång fel musik istället maximerar sin chans på en otrevlig stund. Behöver eran hjälp här, fyll på listan ...

1. Air - All I need
2. Shane Ward - No promises
3.

"Även en blind höna finner ett korn"

Kommentarer
Postat av: Bullolle

Nr 2 så klart, det är ju min favorit... ;D

2006-11-27 @ 08:57:08
Postat av: Jag föreslår

3. Sister Hazel - Your Winter
4. Robbie Willams - Make Me Pure

2006-11-27 @ 09:04:22
Postat av: Filthy McWhore AKA CroMagnon

Här kommer 3an:

Moraträsk - Nu Ska vi gå på tigerjakt. Helst A capella...

2006-11-27 @ 09:06:30
Postat av: Vingeling

och som track sex! tycker jag Roy Orbison - Pretty Woman!!!

Postat av: Filthy McWhore AKA CroMagnon

Sjuan
Haddaway - What Is Love

Åttan
Down By Law - 500 miles (om hon tvekat på att kasta ut dig så är hon inte längre tveksam)

Nian
Nick Cave & Kylie Minogue - Where The Wild Roses Grow

2006-11-27 @ 09:57:35
Postat av: Don Johan

Spela inge utz utz utz.......spela inte heller Skepparfavorite med Lasse stefanzzz!!!!!

Spela Elvis"love me tender"

2006-11-27 @ 14:03:46
Postat av: Pernilla

Hehe, Vingeling. Ja, den låten passar alldeles utmärkt om man vill påminna tjejen om att hon är prostituerad.. jag menar, varför skulle hon annars efterfesta med Johan..? :P

Jag håller hårt på följande:
3. Aerosmith - Crazy
4. The Drifters - Saturday night at the movies
5. Wayne Wade - Lady

Bubblare: Dr Feelgood, Let´s talk about sex (dessa fungerar bara om bruden har humor)

Kör hårt, Smutsbluff!

2006-11-27 @ 18:32:09
Postat av: Vingeling

Haha Nilla - bra fråga! Kanske för att han kör en sådan fiiin bil och lyckas spara in slantar på miljösnällt toapapper och smart diskning... Det tyder på att han äger stora rikedomar! Jag har dessutom hört att när han går ut och roar sig spenderar han dubbelt så mycket pengar som vissa(!!!) Från hans jobb får de lyxiga produkter som reflexer och paraplyer med överfallslarm och billiga försäkringar -> Svar: För pengar och trygghet?! (Fast då måste ju tjejen förvisso vara förbannat lättlurad...)

2006-11-27 @ 21:08:24
Postat av: mikaela

uj, uj, uj... sitter här, klockan visar 23:53 pip och mikaela förundras - fan, va din blogg ger utslag i kommentarer.
jag ska apaefter.
får jag lov?

2006-11-27 @ 23:56:54
Postat av: Filthy McWhore AKA CroMagnon

Tappa inte tråden nu gott folk!

I myllret av ouppdaterade låtar så lämnar jag ännu ett litet contribution, ett onumrerat sådant:

Vikingarnas - Skateboard-ooh-ah-ah från albumet Copacabana

2006-11-28 @ 11:44:17
URL: http://www.stenochstanley.se/
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback